Alla inlägg den 29 december 2013

Av Åsa - 29 december 2013 22:50

Hur kan de komma en vind så kall men ändå känner man närvaron? Hur kommer de sig att man känner stress och irritation pga mediciner man tar? Just nu mår jag upp och ner...känns skönt med ett nytt år nya tag om  vad man vill gå vidare med och för mig är de att jag SKA BLI FRISK. Jag tänker inte ge mig ALDRIG.  Jag känner att jag har svackor mer än andra och att jag kan tycka att mitt liv är skit. Samtidigt så har jag de bästa man kan ha ... Fyra levande fina barn och en man som ställer upp på allt. Jag har tak över huvudet en säng att somna i och mat på bordet ,vad mer behöver jag? 


Min  väg väljer jag ju till en viss del att vandra men jag möter olika saker som man INTE kan rå för men jag kan välja att antiingen drar jag mig så djupt in i de eller så kämpar jag på.

Åh de finns några som gör att jag kämpar på och en speciell , de är Engel min lille son som lyser på himlavalvet och berättar för mig hur jag ska ta dagarna .osv. Jag har inte sagt de till någon förut men väljer att skriva de så här så får den som vill veta läsa de här. 


Engel har gett mig en väg att vandra på ...denna väg känns tung många gånger och jag önskar han gett mig en annan väg men ändå har han gett mig denna och utan honom hade jag inte blivit den jag är nu , ibland enstaka gånger kan jag känna att han visar mig vilken väg jag ska ta, ibland den längre och ibland den kortare. Han säger också till mig att kämpa för syskonen och pappa. Jimmy. Åh de gör jag. Jag skulle aldrig välja en annan väg. Jag vill se mina barn få egna familjer och kunna därefter somna in  med ett varmt hjärta ..jag gjorde de.". Men jag ska erkänna att jag vill ge upp ...ge upp för att de är så förbaskat hårt och jobbigt att behöva vandra denna väg.



Idag  är jag trött och orkeslös men solen sken på en klarblå himmel och de räckte med att jag gick ut med mina kära älskade barn så vart dom nöjda

// eron  

Ovido - Quiz & Flashcards