Direktlänk till inlägg 21 januari 2015

Kämpar

Av Åsa - 21 januari 2015 22:28

 

Jag lever varje dag precis som du ....en dag som aldrig åter kommer. Kan känna mig så otillräcklig. önska att jag gjort annorlunda men vissa upplevelser. Men man kan ju inte få de att göras om utan man får acceptera detta å lära sig och jag kan med detta säga att jag känner efter 40 har jag blívit en bättre människa. Jag ser på saker med andra ögon,jag känner att jag upskattar saker som sker mer och ser värdet i allt jag får till mig .


Jag har en stor sten i mitt hjärta  min älskade mamma..Min mamma är den del av mig som gjort att jag står här, visst har jag gjort många dumma val som jag får stå för och kämpa men min mamma har alltid gett mig verktyg ändå.... hon har även låtit mig stå för de jag gjort å gör ... att mamma alltd känt att jag är en viktig del att få vara den jag är....att alla människor är av värde oavsett vad vi är för individ och åsikter. TACK MAMMA tack för att du finns där . Jag kan inte nog tacka dig för allt .... för att du är där...tanken att förlora dig gör mig tokig även om vi alla ska dö pga ålderdomen... men vad gör jag utan dig?

Mamma jag ska kämpa å kriga för dig ...jag ska se till att allt blir till det bättre ..... Mår iallafall inte så bra just nu känslor som drar mig i fallet hela tiden ..men jag är stark....jag kämpar och jag älskar dig...TACK för att just jag får ta del av allt med dig å fått dela min dag då jag blev jimmys fru på er tomt ...att du ordnat så fint för mig å jimmy och Gabriels dop för 9 år sedan allt du gjort å gör är att bara finnas där..... kämpa de gör vi eller hur ? Jag älskar dig <3

 
 
Ingen bild

love eriksson

24 januari 2015 18:47

Härligt med denna enorma kärleken du verkar bära på ♡ kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 23 augusti 2015 19:50

                     

Av Åsa - 17 maj 2015 19:40


  Känner en så otroligt tyngd just nu. Varför? Ja om jag nu e visste. Livet rullar ju på. Sa precis de idag till min äldsta dotter ...tänk snart är denna dag över. Varför går tiden....varför är jag här? Stressar mig genom livet med sjukdomen och a...

Av Åsa - 16 maj 2015 21:43


  Nu mörknar lördags kvällen och barnen somnat. Jag lyssnar på relax musik å dricker vatten. Ser mig omkring blundar och andas. Smärtorna i buken tilltar kraftigt nu kan jag gråta. ...de gör ont ända in i hjärtat. 3 år har jag plågats med smärtan ...

Av Åsa - 3 april 2015 22:45

              Hur påverkas vi av livet när de står till sin spets? Jag menar hur känns livet när man får det till sig? Jag kan ju bara svara på mina egna värderingar och upplevelser kring Tragiska saker som skett i mitt liv hitentills. Fick...

Av Åsa - 5 januari 2015 23:58


  Vinden susar.......jag känner stress en inre stress....ogillar  Mer orkar jag inte skriva..är de slut nu ?????   // blogg   ...

Ovido - Quiz & Flashcards