Alla inlägg under mars 2013

Av Åsa - 26 mars 2013 20:07

En ledare ska tillföra god energi i gruppen,ja så kan jag känna...men även gruppen ska tillföra energi av goda egenskaper. Jag skulle aldrig vilja välja att sträva efter att bli ledare,de är inte min grej. Jag följer bara med och gör de jag älskar.... Ska bli bättre på att bli JAG <3 man mår så mycket bättre då eller vad säger du/ni? Ha en fortsatt trevlig kväll.... Jag ska kurerar mig från lunginflammationen Åsa Nore

Av Åsa - 4 mars 2013 17:47

Hej


Har alltid fått min energi från naturen och bara få andas av friska luften.

Jag brukar ta min hund och gå gå ut in till skogen,sätta mig där mitt i skogen utan att bli störd för hoppningsvis.Där brukar jag blunda ta in alla läten från vad skogen ger mig.

De ger mig kraft att titta ut över vyer med solens nedgång eller sitta nära vattnet åh höra kluckande ljud från havet,höra måsar prata  på sommarna....

Jag VET att jag är ett med naturen för där mår jag som bäst.

Jag tar ofta med mig mina barn dit och ser hur dom njuter av skogen vad den ger oss. Dom leker leker i flera timmar medans jag njuter av att se deras nyfikenhet av vad de ger dom av livet.


Att få vara mamma och att få kunna njuta är de bästa som finns.

Mitt liv är de val jag gör eller gjort.Att få bli mamma är något jag väljer åh de är barn som jag önskat mig till....jag har fått 5 barn var av ett av dem inte längre finns levande runt omkring mig har gjort fruktansvärt ont. Livet blev sig aldrig likt igen ...men jag är så otroligt lycklig som fick äran att bli hans mamma,jag har fått träffa helt underbara människor tack vare min lilla Ängel <3


Jag är samtidigt så tacksam för de 4 barn jag har hos mig levande och njuter till 110% varje sekund..TACK mina fina underbara liv jag kommer alltid ha er intill mitt hjärta ÄLSKAR ER


det gör så ont att se ens barn må dåligt.Just nu har jag min första dotter som har de lite jobbigt i relationen hon har åh hon mår verkligen inte bra. :( hon är otroligt ledsen och vill verkligen att allt ska bli bra. Hon är inte som mig.

Hade de varit jag hade jag bett personen i fråga DRA åt H-----te ...tagit mina saker och dragit där ifrån...... men hon är inte som mig och de är jag glad för.

Samtidigt vill jag att hon ska få mer pondus att lita på sig själv och få ett bättre självförtroeende..... snälla ge henne de... hon ÄR SÅÅÅÅ VACKER hon har lätt för att vara glad och vill alla väl... JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET kommer alltid att finnas här för dig......


Nu ska jag ta vara på lite tid med familjen.....


Ge er själva ett vänligt ord och känn styrkan i dig själv....



           


Tack för mig


Ovido - Quiz & Flashcards