Direktlänk till inlägg 16 maj 2015

kraft å ljus med mörkret bakom bredvid och framför

Av Åsa - 16 maj 2015 21:43

 

Nu mörknar lördags kvällen och barnen somnat. Jag lyssnar på relax musik å dricker vatten. Ser mig omkring blundar och andas. Smärtorna i buken tilltar kraftigt nu kan jag gråta. ...de gör ont ända in i hjärtat. 3 år har jag plågats med smärtan medicinering som hjälper mig att känna frid. Jag vill inte ha de så här. Idag kände jag domningar uti fingrarna....ni vet så där som de kan kännas när en fot somnat till. De högg till i höger bröst å jag tryckte till de blev lite bättre dånå smärtan försvann.


Vad kan de va? Sist jag kände så svimma jag av smärta på jobbet å vakna upp i en ambulans britts. Men jag biter ihop ett tag till. Jag har så mycket att se framemot. Snart e de avslutning både för skolorna å förskolorna. Min minsta slutar förskolan för gott å ska till hösten börja i förskoleklass i skolan. Tänk vad åren går å jag e tacksam. Till hösten ska jag bli mormor  å de är spännande. Jag ser fram emot att min första  ska få bli mamma. De är något visst med att få bli de. Nu ska jag försöka ta en stunds läsning. Innan jag umgås med min stora ♡ 


Ta hand om er där ute och lev här å nu för u morgon kan de vara försent // 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 23 augusti 2015 19:50

                     

Av Åsa - 17 maj 2015 19:40


  Känner en så otroligt tyngd just nu. Varför? Ja om jag nu e visste. Livet rullar ju på. Sa precis de idag till min äldsta dotter ...tänk snart är denna dag över. Varför går tiden....varför är jag här? Stressar mig genom livet med sjukdomen och a...

Av Åsa - 3 april 2015 22:45

              Hur påverkas vi av livet när de står till sin spets? Jag menar hur känns livet när man får det till sig? Jag kan ju bara svara på mina egna värderingar och upplevelser kring Tragiska saker som skett i mitt liv hitentills. Fick...

Av Åsa - 21 januari 2015 22:28


  Jag lever varje dag precis som du ....en dag som aldrig åter kommer. Kan känna mig så otillräcklig. önska att jag gjort annorlunda men vissa upplevelser. Men man kan ju inte få de att göras om utan man får acceptera detta å lära sig och jag kan ...

Av Åsa - 5 januari 2015 23:58


  Vinden susar.......jag känner stress en inre stress....ogillar  Mer orkar jag inte skriva..är de slut nu ?????   // blogg   ...

Ovido - Quiz & Flashcards