Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Kryper iväg

Av Åsa - 30 december 2014 21:09

Tiden står väl liksom inte still eller? Jag blir så varm i hjärtat när jag tänker på min första chef  som jag hade i företaget...hon värmer mitt härta och har hjälp mig så mycket genom en svår tid i livet. Jag tänker på en kollega eller 2 som även dom fanns där och stöttade på sitt sätt genom min kris då jag tappade förstådendet när min son dog.

Även min bästa vän som känner mig från topp till tå finns där för mig å jag för henne...minns hur du tog med min dotter på roligheter för att komma bort från de jobbiga hemma  och att du alltid ringde mig även om jag inte orka prata ...du gav inte upp. ÄLSKAR dig Titti

När jag fick bli fru Nore och dela hela mitt liv med den person som jag känner betyder så oerhört mycket för mig.... tänk att de är 8 år sedan ...... allt kryper iväg...jag önskar ibland att tiden fick rulla tillbaka å att man fick leva som man gjorde förr ..man arbetade för att få mat på bordet å de gjorde man på sin gård..... nu är allt ekonomi hit å dit arbte eller inte arbete osv.....


det kryper iväg........ även mina barn blir äldre vilket är fantastiskt att se hur dom utvecklas...och hur olika var och en av dom är

Min minsta lille kille han är ju inte så liten han heller..herregud snart ska även han börja skolan ...jag blir helt galen på vart tiden tar vägen..........................................

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 23 augusti 2015 19:50

                     

Av Åsa - 17 maj 2015 19:40


  Känner en så otroligt tyngd just nu. Varför? Ja om jag nu e visste. Livet rullar ju på. Sa precis de idag till min äldsta dotter ...tänk snart är denna dag över. Varför går tiden....varför är jag här? Stressar mig genom livet med sjukdomen och a...

Av Åsa - 16 maj 2015 21:43


  Nu mörknar lördags kvällen och barnen somnat. Jag lyssnar på relax musik å dricker vatten. Ser mig omkring blundar och andas. Smärtorna i buken tilltar kraftigt nu kan jag gråta. ...de gör ont ända in i hjärtat. 3 år har jag plågats med smärtan ...

Av Åsa - 3 april 2015 22:45

              Hur påverkas vi av livet när de står till sin spets? Jag menar hur känns livet när man får det till sig? Jag kan ju bara svara på mina egna värderingar och upplevelser kring Tragiska saker som skett i mitt liv hitentills. Fick...

Av Åsa - 21 januari 2015 22:28


  Jag lever varje dag precis som du ....en dag som aldrig åter kommer. Kan känna mig så otillräcklig. önska att jag gjort annorlunda men vissa upplevelser. Men man kan ju inte få de att göras om utan man får acceptera detta å lära sig och jag kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards