Direktlänk till inlägg 22 december 2014

Livet och tiden

Av Åsa - 22 december 2014 22:37

Tänk att livet här är så tufft. Varför ska alla runt mig få den där hemska sjukdomen???varför ska man få hjärtat i halsgropen. VARFÖR just jag vi? Tiden tickar å för varje dag närmar vi oss de dä som när bortom oss. Många rycker på axlarna och tänker nog att jaja de där är ingen som vet något om så oroa dig inte i förväg.

Men visst är de bra underligt hir vi mentalt är uppbyggda som individ. Jag vet VET att vi kan gå igenom så mycket men ändå andas vi ovanför vatten ytan. Jag har hål i mitt hjärta ett tomrum som aldrig går att fylla igen. Men de tomrummet är på väg att tömmas totalt...min fina fina mamma. Älskar dig och jag är evigt tacksam för allt du gjort för mig. Jag står här idag och du finns alltid där...jag ringer du svarar...jag frågar du svarar...men den där dagen då de slutar river inombords...vart ska jag då vända  mig ??? Du ger mig så bra råd älskade mamma ♡  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 23 augusti 2015 19:50

                     

Av Åsa - 17 maj 2015 19:40


  Känner en så otroligt tyngd just nu. Varför? Ja om jag nu e visste. Livet rullar ju på. Sa precis de idag till min äldsta dotter ...tänk snart är denna dag över. Varför går tiden....varför är jag här? Stressar mig genom livet med sjukdomen och a...

Av Åsa - 16 maj 2015 21:43


  Nu mörknar lördags kvällen och barnen somnat. Jag lyssnar på relax musik å dricker vatten. Ser mig omkring blundar och andas. Smärtorna i buken tilltar kraftigt nu kan jag gråta. ...de gör ont ända in i hjärtat. 3 år har jag plågats med smärtan ...

Av Åsa - 3 april 2015 22:45

              Hur påverkas vi av livet när de står till sin spets? Jag menar hur känns livet när man får det till sig? Jag kan ju bara svara på mina egna värderingar och upplevelser kring Tragiska saker som skett i mitt liv hitentills. Fick...

Av Åsa - 21 januari 2015 22:28


  Jag lever varje dag precis som du ....en dag som aldrig åter kommer. Kan känna mig så otillräcklig. önska att jag gjort annorlunda men vissa upplevelser. Men man kan ju inte få de att göras om utan man får acceptera detta å lära sig och jag kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards