Alla inlägg under maj 2013

Av Åsa - 14 maj 2013 07:58

Igår kväll kände jag mig så ledsen de bara kommer bland när man inte längre "orkar" vara positiv till allt. Är de då Man har vänner? Neää för mig räcker de med att ha mina barn och min man och absolut min bästaste vän hunden Bea <3Hur och vad man får finns det alltid någon som har det värre än man själv har eller får.. Min resa har inne burit många ned gångar ....men jag försöker ta de ljusa ifrån de jobbiga som sker ,det har gjort att jag orkat med.Har förlorat ett barn,fått ett barn med hjärtfel ,fått ett annat barn med andnings svårigheter.blivit opererad pga tumörer i livmodern som togs bort hela livmodern. Sedan en obotlig tarmsjukdom IBD som jag fått. Sedan påfund metastaser i tarmarna :( nu äter jag cykostatika i tablett form åh de ska förhoppningsvis krympa detta och kan kanske t.o.m försvinna helt men de återstår att se.Jag jobbar med barn och tack vare barnen så orkar jag se ljusa sidan. Tack för livet tack för mina egna barn och min underbara man Jimmy. Dessutom har jag en syster som alltid ger mig funderingar p hur och vilka verktyg jag kan välja mg att ta till genom allt...älskar henne oerhört mycket <3 tack för att du finns där oavsettJag älskar dem alla som finns där för mig TackNu sa jag gå till jobbet<3 Nore

Ovido - Quiz & Flashcards