Alla inlägg under februari 2014

Av Åsa - 26 februari 2014 19:05

Hur skapar man energier.....är de så att vi inbillar oss att vi skapar de när vi gör saker vi gillar? kanske de är så eller så får vi energi eller endorfin av de som gör oss glada och tillfreds ställda...


Jag har kommit till en punkt i livet då jag känner att glädje gör mig frisk...de gör mig inte lika trött att känna att saker som sker inte tar mina krafter längre....så underbart skönt.


Människor alla var och en är fin som dom är och tycker jag ite som du så gör de inhget utan var och en får känna tycka precis vad vi vill. jag väljer gjädje precis som depak chopra skrev ..att välja glädje....tiill livet.



Jag är fri de är du med.....nu ska jag meditera lite och vara i mina egna tankar..


ha en fin fortsatt dag/kväll imorgon är en ny dag  


Ovido - Quiz & Flashcards