Alla inlägg den 8 december 2013

Av Åsa - 8 december 2013 19:36

   

En storm for förbi men stormen blev ingen storm iallafall inte här där jag är. Men de kom lite snö. Så idag bar de iväg till att åka i backen med barnen. Jag älskar att vara ute. Att få njuta av att få frisk luft och andas. Tänk att jag fick leva idag här i denna tid. Är så ofantligt tacksam. Men mitt humör svänger enormt mycket just nu. Jag är så trött på att på vara den som ser till att det är rent och städat. Men jag orkar inte städa..... min styrka är inte kvar,tappade den en bit in efter 36 år i denna tid...där någonstans slutade jag fungera som jag gjorde innan. Vart är du? Jag BEHÖVER dig. Ilska och frustration är inget jag vill äga...livet här är ju bara till låns och vi lever i en tids bomb som när som helst ka  sluta ticka eller explodera. Ingen vet när men en sak är jag säker på åh de är att tiden eftet denna är mycket ljusare och fridfullare. Jag försöker se alöt med kärlek men jag får inte lika mycket tillbaka. Men barnen de är ni som får mig att fungera varje dag. Jag är så tacksam för de . För att jag blev vald att få vara hos er nära er och se era framsteg om dagarna. 


Tacksam ♡ 



Ovido - Quiz & Flashcards