Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Åsa - 31 oktober 2014 21:38

Nu har jag  opererat bort en bit hud...och väntsn är 1 månad..Mamma mår väl bra men jag gråter i min ensamhet för de är inte som i sommras....det är inte alls bra :( min älskade mamma är sjuk och hon behöver kämpa med denna hemska sjukdom....men med tabletter kan hon leva ett tag till men de känn så förbannat orättvist att jag ska få en sak till i mitt liv...å de är min plattform min älskade mamma som alltid stöttat mig :( gråter....om jag kunde skulle jag ta din sjukdom oxå...jag har så mycket annat skit ändå...ÄLSKAR dig mamma jag har bara dig.... blää


Halloween  allhelgon osv ,,,den här lördagen ska jag ordna tillsmamans med min syster lite festligheter för mina barn <3


har hududvärk så egentligen bör jag sova nu ....får se vad som sker...


ha en fin fredags kväll allesammans  

Ovido - Quiz & Flashcards