Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Åsa - 27 oktober 2014 22:01

Dagen har varit blandad. Jag är matt i kroppen men känner att barnen på jobbet ger mig annat att tänka på.  Kvällen känns mindre skoj jag är trötr och glädjs inte direkt till livet just nu. Cancergalan känns  sorgligt och tungt att se å höra hur tufft allt är och viken match de är för kroppen att inta. Prata med mamma ikväll. Hon känns glad å ser livet här och nu. Jag önskar jag kunde se de så. Jag ser de så långt fram...då lever inte jag då kanske min mamma inte finns JAG DÖR av sorg varfö ska jag känna så här :( Efter min sons död har jag alltid planerat de värsta och jag tror jag gör de  för att förbereda mig för de ....men jag vet ju även att man inte kan förbereda sig för något. Nu ska jag slå ogen mina ögon för att ta en ny dag i mitt liv. God natt lilla mamma ♡♡ godnatt alla andra ♡♡♡  

Ovido - Quiz & Flashcards