Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Åsa - 8 januari 2013 19:38

Ibland går livet på liksom de bara är så. Jag kan känna blåsten mot min kind jag hör hur livet vakna till med fåglar som kvittrar i skogen på väg mot jobbet❤. Jag känner hur de kyler mina händer av luften jag andas den som vi alla delar. För visst är de väl så att vi andas i samma atmosfär ? De är ju något vi alla gör för att överleva här på jorden. Jag har börjat lyssna på mindfundless, fantastisk känsla att vara innött medvetna val i livet som just jag äger. Tänk att jag väljer mina egna val att känna tycka tro gilla de är ju liksom de varje enskild människa få äga själv,både du och jag får göra allt de själv ❤Har gått in i mitt arbete att välja glädje i de jag gör . Å de går så mycket bättre nu åh jag kommer hem med mer energi åh min familj❤Hoppas att ni har valt något till de bättre i ert liv för jag lovar att de känns så BRA att välja av glädje. ///Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards