Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Åsa - 13 juli 2013 00:37

Att få kämpa de vet de flesta hur de är liksom,att känna sig ensammaste i hela världen med de man kämpar för eller emot....... Känner mig urladdad som ett batteri som lagt av.......pumpat färdigt på de positiva jonerna och ligger bara på en massa minus......Så är de så förbryllat liv som alla verkar leva På FB under semestrarna? Hej va de är mysigt åh vi mår så gott? Gör ni de?Ena efter den andra status uppdateringen ger en annan att få dåligt samvete på att man inget gör med sin familj mer än att bara få njuta av ledigheten.....uchh vad jag ogillar FB egentligen...... Den borde avskaffas...... Förr hade man ingen aningen vad andra gjorde osv...nu ska man veta allt. Man ska se vad andra gör så kan man ju alltid bräääää på.... Vad gör de? Huvudsaken är att de du skriver är något andra ska gilla .... Så skriv på ba...åh sprid era privata liv med bilder osv...... Börjar starkt själv tänka efter på vad är de jag gör när jag skriver där på FB och lägger ut bilder på mina barn mm....uchhhh Nu ska jag sova för denna dag som varit och vakna till en helt ny dag ..\\

Ovido - Quiz & Flashcards