Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Åsa - 10 juli 2013 21:38

Om jag för en stund fick tala om för dig hur mycket jag älskar dig ...om jag för en sekund fick hålla om dig ..tårar trillar just ikväll slut drar jag mig för att använda ordet HATAR att ha denna sorg i mitt liv. Jag är trasig som människa även om de utåt sett inte ser så ut. Jag har sköra trådar som gör att livet känns skit. Jag hatar min jävla sjukdom som gör ont fast jag säger att allt är bra. Varför gör jag de då? Jo för att jag märker att andra drar sig undan från mitt jävla ojjande om att de är skit. Såå sjukt att jag ska behöva de men jag börjar inse att alla dom som ytligt bara är där är inget att ha.... Åh innerst inne betyder ni inget heller.Mitt liv består av att stärka mig själv , att finnas där för mina 4 levande barn,att vara en glad mamma som gör allt mammor ska göra , att vara en bra hustru åh världens bästa Man min Jimmy, att vara en bra arbets kollega, att vara en bra vän, en bra syster, en bra dotter....Men NU mår JAG skitiga behöver få ur mig allt jag har..... Jag kommer bli EGO ...jag kommer att gå in med inställningen att jag minsann gör de som får mig att må bra,sedan om de gör dig illa eller andra skit samma ...de gör andra mot mig...jag kommer att se till att mina barn alltid är nummer 1 med min man. Min mamma och min Pappa LO är två andra själar jag lägger ner min tid på ni finns där för oss,så även Min syster Gittan och hennes son Joe



   

dessa kort är tagna i skogarna i Nås ..där fick jag nya tag och energier





Ovido - Quiz & Flashcards