Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Åsa - 22 februari 2013 20:58

Varför gör en del människor skillnad? Jag menar att om man har positioner som gör att man är den som styr så väljer den  att göra skillnad. Detta är ju något som synliggörs förr eller senare. Jag tycker att det är viktigt att man lyssnar tar in reflekterar och ser människan. Att kunna komma fram till lösningar som är de bästa för ett välmåeende och att man kan orka se glädjen igen för de man gör som enskild person. Alla är bra på sitt vis och de gäller bara att hitta de där som just DEN individen brinner för eller är ämnad för.


Jag älskar min familj Mitt yrke osv...Men just nu när jag trodde de var på väg att vända börjar smärtorna IGEN.... KAN DU SE? KAN DU KÄNNA? KAN DU TRO? och sist men inte minst kan du  ja just du som läser detta ha förståelse för att vilja väl....?


Har ju en tarmsjukdom som heter IBD Ulcerös Kolit..... minskad stress ,bättre sömn och kost gör att den obotlioga sjukdommen lindras. JAG HOPPAS hitta vägen dit men -10kg från 1 januari 2013  åhblika mycket till hoppas jag på men eftersom jag stressar mycket av olika orsaker så sinar orken...


Jag försöker att se ALLT i de positiva och vill enbart fokusera mig på de positiva och INTE det negativa....Jag väljer mina stunder och de jag vill prata om så ...men givetvis står jag för ALLT....min man brukar säga något bra...det  är att om man ALLTID pratar sanning så slipper man komma ihåg vad man ljugit om.... tänkvärt,för de kommer tillbaka tre dubbelt tillbaka ...



 

Ovido - Quiz & Flashcards