Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Åsa - 10 februari 2013 23:05

Hej


Så var de februari 2013.Jag har åkt ambulans in akut från jobbet då jag fick bröst smärtor och kunde inte andas. En upplevelse jag inte varit med om så huga ligen. Har hjärtflimmer pga stress men händer de igen kan de bli en infarkt så nu tänker jag på allt  jag gör och försöker stressa ner så gått de går.


Annars hmm har varit i jämtland och tagit farväl av min morfar...ett farväl av de jag haft i min barndom som nu jag får ha i mitt hjärta för alltid. TACK morfar för de du gav mig.


Jobbet fungerar bra. Jag har fått två nya kolleger att arbeta med och de känns sååå bra. Två unga tejejer som vill jobba med barnen. Tack för dem.


Jag har stressat ner för att få mitt liv att fungera ihop och hoppas de ska hjälpa mig med att hinna ifatt livet där jag få¨r möjlighet att andas åh njuta.


Jag har fått diagnos Ulverös Kolit en inflamaterad tarm sjukdom där jag måste ändra min kost och stressa ner åh ge mer sömn för att kunna leva med de. Hoppas jag lär mig av de...


nu ska jag sova för imorgon är en ny arbetsdag.


Kram på er alla  

Ovido - Quiz & Flashcards