Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Undrar över livets gåva

Av Åsa - 30 december 2012 00:30

Varför i hela friden ska människan bomullera allt? Om man nu har erfarenheter och kan stå för den....men ändå ska många ändå säga NJUT ha de bar nu ..tänk inte så mycket ...de är härligt kom igen..... Lyssna inte så mycket... osv... HALLÅ!!!!!! om någon säger något till mig av en orsak så är de ju förhoppningsvis inget PÅHITT eller för att såra eller för att göra någon rädd....... 

 

 

Ächh lite svammel från mig  blir bara så irriterad men ska låta den energin få sippra iväg...för nu ska jag sova... GODNATT 

 

 

 
 
Ingen bild

Kim

30 december 2012 00:41

Neää verkligen inte....... Skulle någon säga något till mig så skulle jag ta de till mig absolut.... jag tror att de handlar om bebis i magen och du har ganska stor erfarenhet av de här ämnet vid de här laget... SKIT i dom människorna de är ju patetiskt..kram KIM

Åsa

31 december 2012 00:00

ja ibland känns de som om man totalt ska sluta att ens ge råd...så vi får ett sverige med befolkning som använder sig av : Sköt dig själv åh skit i andra....nåväl kram på dej kim

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 23 augusti 2015 19:50

                     

Av Åsa - 17 maj 2015 19:40


  Känner en så otroligt tyngd just nu. Varför? Ja om jag nu e visste. Livet rullar ju på. Sa precis de idag till min äldsta dotter ...tänk snart är denna dag över. Varför går tiden....varför är jag här? Stressar mig genom livet med sjukdomen och a...

Av Åsa - 16 maj 2015 21:43


  Nu mörknar lördags kvällen och barnen somnat. Jag lyssnar på relax musik å dricker vatten. Ser mig omkring blundar och andas. Smärtorna i buken tilltar kraftigt nu kan jag gråta. ...de gör ont ända in i hjärtat. 3 år har jag plågats med smärtan ...

Av Åsa - 3 april 2015 22:45

              Hur påverkas vi av livet när de står till sin spets? Jag menar hur känns livet när man får det till sig? Jag kan ju bara svara på mina egna värderingar och upplevelser kring Tragiska saker som skett i mitt liv hitentills. Fick...

Av Åsa - 21 januari 2015 22:28


  Jag lever varje dag precis som du ....en dag som aldrig åter kommer. Kan känna mig så otillräcklig. önska att jag gjort annorlunda men vissa upplevelser. Men man kan ju inte få de att göras om utan man får acceptera detta å lära sig och jag kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards