Alla inlägg den 29 december 2012

Av Åsa - 29 december 2012 21:02

Hej

 

Ja du är en del av orsaken att jag existerar långt inne i mitt hjärta där är du för alltid..men jag kan inte förlåta dig men jag går vidare.....du satte livet till mig..varför har du sårat mig? Varför har du gjort mig ledsen?

Varför får andra runt omkring mig lida för de du valt?

Jag förstår ingenting av dina val du valde i ditt liv.

Men varför gav du mig ett?

Bara för att? Är jag inte lika älskat som de andra du satte i livet?

 

De kan ju inte vara så...för hade du gjort de så hade du mot alla odds motgångar ändå stått där och oavsett genom gångar som jag fått beprövade så hade du stått vid min sida....oavsett vad alla andra tycker och tänker åh säger

.  

 

JAG ÄR så otroligt sårad av den delen... jag kommer iallafall ALLTID FINNAS där  för de liv jag värdesätter livet till. oavsett osämja olikheter osv ... så är jag alltid där...... jag kommer aldrig att värdesätta mina liv på olika sätt och jag kommer heller aldrig att sitta och tycka en massa om de liv jag gett de till..... för jag ÄLSKAR ER ALLA 5 

Emelie Engel Gabriel Tindra och Melker 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards