Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Buzzador med ljus effekter

Av Åsa - 6 oktober 2013 11:03

         

Fick en riktig spa kväll känsla med effekterna från air ljusen från buzzador.  Jag avslutade de med choklad fondue.


Den med äpple och kanel doft kunde jag tyvärr inte använda mig av då jag fick svårt att andas av doften av den....men fikon är verkligen att rekommendera och den kommer jag fortsätta att köpa i framtiden ....

#buzzador @buzzador 



// lev i nuet



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 23 augusti 2015 19:50

                     

Av Åsa - 17 maj 2015 19:40


  Känner en så otroligt tyngd just nu. Varför? Ja om jag nu e visste. Livet rullar ju på. Sa precis de idag till min äldsta dotter ...tänk snart är denna dag över. Varför går tiden....varför är jag här? Stressar mig genom livet med sjukdomen och a...

Av Åsa - 16 maj 2015 21:43


  Nu mörknar lördags kvällen och barnen somnat. Jag lyssnar på relax musik å dricker vatten. Ser mig omkring blundar och andas. Smärtorna i buken tilltar kraftigt nu kan jag gråta. ...de gör ont ända in i hjärtat. 3 år har jag plågats med smärtan ...

Av Åsa - 3 april 2015 22:45

              Hur påverkas vi av livet när de står till sin spets? Jag menar hur känns livet när man får det till sig? Jag kan ju bara svara på mina egna värderingar och upplevelser kring Tragiska saker som skett i mitt liv hitentills. Fick...

Av Åsa - 21 januari 2015 22:28


  Jag lever varje dag precis som du ....en dag som aldrig åter kommer. Kan känna mig så otillräcklig. önska att jag gjort annorlunda men vissa upplevelser. Men man kan ju inte få de att göras om utan man får acceptera detta å lära sig och jag kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards